آنجا که عقاب پر بریزد

آنجا که عقاب پر بریزد
عشق کلید شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (آنجا که عقاب پر بریزد) و آدرس www.razi07.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.





دانلود آهنگ ماهسون به نام dinle  + متن و ترجمه

MAHSUN KIRMIZIGÜL DINLE

 

 

 

دانلود آهنگ  |   حجم : ۳٫۴۴ مگابایت

پخش آنلاین :

لطفا صبر کنید تا پلیر لود شود …

 

 

 

اگر مایل به دریافت این آهنگ هستید به آدرس ایمبل زیر  pm بدید تا براتون ارسال کنم

Fanus2011@yahoo.com

در ضمن باید مبلغ 500تومن از طریق انتقال شارژ پرداخت کنید

Dinle bu şarkım sana dinle

Söyle nasıl sevdiğimi söyle

Mübtela oldum aşka seninle

Kayb oldum gözlerinde uçurumsun sen bu bedende

Her şeyi bırakıp bir köşeye

Ynmaya hazırım ben seninle ateşlerde

Yanmışım sönmüşüm ellerinde

Bitmişim tükenmişim gözlerinde

Tutsak bu gönül sana tutsak

Ysak başkası sana yasak

گوش کن این ترانه ام برای توست

بگو تو را چطور دوست داشتنم را

با تو مبتلا به عشق شدم

در چشمانت محو شدم

تو پرتگاهی در تن من شدی

همه چیز را کنار گذاشته

و برای سوختن با تو در آتش حاضرم

سوخته ام خاکستر شده ام در دستانت

و در چشمانت غرق شده ام

این قلب گرفتار توست

و فرد دیگری برای تو ممنوع است!

 

ترجمه ترانه دینله ماهسون MAHSUN KIRMIZIGÜL DİNLE


نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت16:57---9 ارديبهشت 1392
من که با اهنگاش میرقصم #######!@@@@@@@@

شاهین
ساعت18:57---5 اسفند 1391
عالی بود ممنون فقط اگر کلیپ تصویری شو داشتی برام بفرست

آنا
ساعت11:31---8 بهمن 1391
سلام من این آهنگ رو خیلی دوست دارم
اگه میشه برام میلش کنید


مصطفی
ساعت12:29---21 دی 1391
سلام. خوب چرا دانلود نمیشه .
آقا من خیلی این آهنگو دوس دارم.
لطفا یه کاری کنید.:}}


نازیلا
ساعت8:01---12 آذر 1391
اهنگش جون میده وااااااااسه ررررقصصصصص

parvane
ساعت11:37---17 شهريور 1391
چرا دانلود نمیشه بزنم سایت تونو بترکونمحالا هم خدانگه دار موفق باشین};-

sahar
ساعت21:40---15 شهريور 1391
من نتونستم دانلودش کنم به من هم سربزن خوشحال میشم

ارزو
ساعت19:42---13 مرداد 1391
سلام من به هر دری می زنم نمی تونم آهنگ دینله از ماهسون رو دانلود کنم .
تو رو خدا واسم ایمیلش کنین بعد ماه رمضان عروسیمه لازم دارمش ...! ممنون می شم


نسترن
ساعت15:19---22 ارديبهشت 1391
سلام.خسته نباشید.چرا آهنگ وبتون این جوری شده؟خود آهنگ که خیلی با کیفیته.ممنون بابت همه چیز.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:22 ] [ جواد ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 218581
تعداد مطالب : 121
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

..::Avrin-Online::..

.

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

بک لینک فا